نگاره های  raz

نگاره های raz

دلها تنها با توجه مدام به ذکر و یاد خداوند آرامش می یابند
نگاره های  raz

نگاره های raz

دلها تنها با توجه مدام به ذکر و یاد خداوند آرامش می یابند

بازار پر حرفی

بازار پرحرفی
وقتی نوشته ها و دل نوشته هایم  را برای افراد خانواده و دوست و آشنا می خوانم در چهره های نود درصد شان احساس گوش دادن اجباری را حس می کنم دو نفر از ده درصد که با آنها خیلی راحت هستم و به نوشته هایی که برایشان می خوانم کاملا گوش می دهند و چهره شان آرام و با نشاط نشان می دهد سوال کردم می توانید از این دو خطی که برایتان خواندم برداشتتان را بگویید؟
هر دو لبخند زدند یکی گفت فکر می کنم در مورد روانشناسی بود و عزیز دومی گفت نه بابا در مورد یک حدیث بود
و مطلب من مربوط به خاطرات کودکی ام بود
تصمیم گرفتم قلمم را غلاف کنم و چیزی ننویسم دوستی  با خبر شد و گفت تصمیم ارزشمندی گرفته ای دوست من غلاف کن اما قلم ات را نه فقط زبانت را غلاف کن در این بازار
  پرحرفی مشتری حرف نداریم خودت را خسته نکن  بنویس
و به شنوندگان هم حق بده چرا که حرف اول و آخرش معلوم نیست ولی نوشته معلوم است
مشتری کلمه ای و جمله ای و یک خطی و .... پیدا می شود حداقل یک نگاهی دشت می کنی

یوسف غفاروند شنبه 96/10/30