نگاره های  raz

نگاره های raz

دلها تنها با توجه مدام به ذکر و یاد خداوند آرامش می یابند
نگاره های  raz

نگاره های raz

دلها تنها با توجه مدام به ذکر و یاد خداوند آرامش می یابند

قضاوت نا درست

‍ می دانم، 

اگر قضاوت نادرستی در مورد کسی بکنم، 

دنیا تمام تلاشش را می کند تا مرا در شرایط او قرار دهد

 تا به من ثابت کند 

در تاریکی، همه ی ما شبیه یکدیگریم...


#داستایوفسکی / از کتاب تسخیر شدگان

نظرات 1 + ارسال نظر
یلدا چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 21:15 http://beautiful87.blogfa.com/

سلام بر !!! (مطمئن نیستم اما تا جایی که ذهنم یاری می کنه به گمانم باید شما را آقای غفاروند یا غفارمند خطاب کنم! البته حس ام به غفاروند است) به هر حال یک یار قدیمی خطاب می کنم . خوشحالم که پیام تان را دیدم. به الهامات قلبی ام خیلی ایمان دارم همین دیروز بود به خودم گفتم من که سر به وبلاگم نمی زنم اما چک کنم شاید دوستی پیامی برایم ارسال کرده باشه.
علت نبودم در وبلاگ تغییر محیط کاربری ام است!
یاران قدیمی تغییر محیط کاربری داده اند من هم نیز! در حال حاضر در اینستاگرام فعالیت دارم و گهگهایی در حد پاراگراف احساساتم را به همراه عکس هایی که میگیرم بیان می کنم.
به هر جهت بسی خوشحال گشتم پیام شما و وبلاگ به روزتان را دیدم.

با سلام سالها پیش وقتی با کمک پسرکوچکم وارد دنیای مجازی شدم وبلاگ راز آرامش درون را راه اندازی کردم و با دوستانی آشنا شدم که وب هاشون رازی از آرامش درون بود عکس های انتخابی و کلمات کاملا مطابق با تفسیر عکسها حس و حال آرامی را برای بیننده ایجاد می کرد یکی از اون دوستان شفق احساس بود که تغییر سلیقه دادند و وبشان را با نام توهمات یک ذهن خالی ادامه می دادند که دیگر کلا رفته اند و هر جا هستند خدا سلامت و موفقشان کند
و اما شما با نوشته ها و عکس های هماهنگ ادامه می دادید و خوشحالم که همان روش را ( عکس و احساس تان را )
با نوشته هر چند کوتاه در اینستاگرام ادامه می دهیدخودم را در دنیای مجازی خیلی مدیون شما و سایر دوستان می دانم
برایتان آرزوی سلامت و موفقیت دارم
غفاروند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.