نگاره های  raz

نگاره های raz

دلها تنها با توجه مدام به ذکر و یاد خداوند آرامش می یابند
نگاره های  raz

نگاره های raz

دلها تنها با توجه مدام به ذکر و یاد خداوند آرامش می یابند

به بهانه روز معلم

حدود پنجاه وهفت سال پیش بود که در شش سالگی

وارد کلاس اول ابتدایی شدم 

خانم آصفی اولین معلم من بودند

تا اونجایی که یادم میاد خیلی مهربان و دوستدار

علم و یاددادن بودند همه همکلاسی ها دختر و پسر

دوستش داشتند و ایشان هم مثل یک مادر مهربان

عاشق شاگردانش بودند

ان شاالله که هستند و هر کجا هستند برایشان 

آرزوی سلامتی می کنم و روز معلم را به محضر

مبارکشان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
Payam Ghaffarvand Mokari پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1396 ساعت 00:35

روز معلم بر شما هم مبارک!
خوشحالم که شاگرد شما و مکتب آرامش درون هستم.

باسپاس از نظر لطفتان
استاد واقعی مرام و رسیدن
به آرامش درون است
که همه شاگرد این
راه و روش
هستیم
با توکل به یگانه معبود مهربانمان
و به امید رسیدن به آرامش درون
با عمل به راز های آرامش درون
شادکام و موفق باشیدانشاالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.