نگاره های  raz

نگاره های raz

دلها تنها با توجه مدام به ذکر و یاد خداوند آرامش می یابند
نگاره های  raz

نگاره های raz

دلها تنها با توجه مدام به ذکر و یاد خداوند آرامش می یابند

مثبت فکر کردن را تمرین کنید

متن انتخابی از لینک مثبت فکر کردن را تمرین کنید از « شبکه اینترنتی آفتاب  »

می بینم که در عشق احاطه شده ام و با همه خصوصیاتی که در حال حاضر دارم در کائنات کامل و بی نقصم و به خاطر این که زنده هستم سپاسگزارم. تصدیق می کنم که ارزشمند بوده و لایق عشق و محبت هستم. خود را می بینم که به راحتی و با آغوشی باز عشق و محبت دیگران را می پذیرم و تصدیق می کنم که هر موجود زنده ای شایسته دریافت عشق است. من این تصاویر را آمیخته با شور و لذت کرده و آن را رها می کنم و باور دارم که آنها بهترین ها را برای من خلق می کنند و به ارمغان می آورند. من خوبی ها را تجسم کرده و به آنها فکر می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.