نگاره های  raz

نگاره های raz

دلها تنها با توجه مدام به ذکر و یاد خداوند آرامش می یابند
نگاره های  raz

نگاره های raz

دلها تنها با توجه مدام به ذکر و یاد خداوند آرامش می یابند

راهنمایی

خرم آن کس که در این محنتگاه ---------  خاطری را سبب تسکین است

این شعر زیبا و سر شار از مهر پروین اعتصامی  انگیزه ای یرای من ایجاد می کند

هر نوشته و نظر و عکسی که می تونه مفید بوده و دلی را شاد کند یا درج آدرس

کامل لینک  و لحاظ  امانتداری  در سایت  راز آرامش درون  ثبت کنم .

لطفا با نطرات و پیشنهادات و انتقادات ارزشمند تان جهت ادامه دادن راهنمایی نمایید.

صمیمانه سپاسگزار.

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 22:29

خودتان بهتر می دونید که کپی برداری به لحاظ شرعی و اخلاقی کار پسنذیده ای نیست و. حتی در مواردی پیگرد قانونی دارد،
به نظر من بهتر است از مرجع تقلیدتاناستفتائ کنید.

سارا پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 21:19

کپی از نوشته دیگران به عنوان (حرام + دزدی و ...) در استفتائات از مراجع تقلید نقل شده .شما می توانید از مرجع تقلیدتان کپی با ذکر منبع را استفتائ نمایید.

رهگذر آشنا پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 18:43

وقتی شما با درج لینک از مطالب دیگران برای وب خود مطلب جمع می کنید و سعی می کنید به قول خودتان مطالب مفید و آرام بخش باشد چه اشکالی دارد؟ شما دقیقا کار زنبور عسل را انجام می دهید .
به نظر من نام نویسنده زنبور و نام وبتان عسل باشد شاید به مصداق نزدیک تر باشد.

حنا چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 19:23

ادامه بدین وقتی آدرس کامل لینک مطلب کپی شده را می نویسید فکر می کنم مشکلی نداشته باشه.

پیام چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 18:41

اگر خودتان هنر این را داشته باشید که مطالب هماهنگ با نام وبلاگتان بنویسید چه بهتر .
وگر نه همین روش را ادامه بدین به نظر من خلاصه بودن مطالب وبتان را پر مخاطب می کند.

یک دوست سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 20:05

به نظر من در دنیای وسیع مجازی کسی که جهت یاد گیری مطلبی باشد به راحتی از سرچشمه مطلب دلخواهش را دریافت می کند برای شما زحمت اضافی است که از ویترین مغازه های دیگران حتی بادرج آدرس برای ویترین مغازه خودتان چیدمانی درست کنید.
به عنوان یک دوست پیشنهاد می کنم هر چی دلتون می خواهد خودتان بنویسید برایتان آرزوی موفقیت دارم.البته این نظر من است تصمیم نهایی با خود شماست.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.